Breaking News

មូលហេតុមួយ​ចំនួន​ដែល​ឆ័ត្រយោង​មិន​ដាក់​ឱ្យ​​ប្រើប្រាស់​លើ​យន្តហោះ

ធ្លាប់ឆ្ងល់ដែលទេជាទូទៅ​នៅ​ពេល​ដែល​ធ្វើ​ដំណើរ​នៅ​លើ​យន្តហោះ​ហេតុអ្វី​បានជា​គេមិនផ្តល់​ជាឆ័ត្រយោង​ដល់អ្នកដំណើរ​នៅលើ​យន្តហោះ ដើម្បីបង្ការ​នៅពេលមានឧបទ្ទេវហេតុ​ផ្សេងៗ។​កន្លងមកមានមនុស្ស​ជាច្រើនធ្លាប់បានចោទជាសំនួរ ប៉ុន្តែហាក់ដូចជាមិនទាន់មាន​ចម្លើយសមស្រប​នៅឡើយទេ។ ជាការ​ឆ្លើយតបនិងសំនួរដែល​គ្មានចម្លើយនេះ​សូមអ្នក      ចំនាយពេលបន្តិច​ដើម្បីអាននូវចំនុចខ្លះៗជុំវិញ​មូលហេតុនេះដែលជាការបកស្រាយ​ដោយ​អាកាសយានិកម្នាក់​៖


. ឆ័ត្រយោងមួយៗមានតម្លៃថ្លៃ ហើយមានលក្ខណះសំពីងសំពោង​៖

ដោយសារតែទំហំ និង​ទម្ងន់របស់ឆ័ត្រយោង​នីមួយៗមាន​លក្ខណះធំនិងធ្ងន់​ ទាមទារកន្លែង​ធំដើម្បីស្តុក ព្រមទាំងបង្កជា​ផលលំបាកនៅក្នុងការផ្ទុកនៅក្រោមកៅអីនីមួយៗរបស់អ្នកដំណើរ។ ពិបាកដោយសារ តែវាត្រូវការទីកន្លែងធំដើម្បីផ្ទុកនូវបរិមាណរបស់ឆ័ត្រយោងទាំងអស់នោះ ហើយតម្រូវអោយមានការត្រួតពិនិត្យអោយបានញឹកញាប់ ព្រមទាំង​ចំនាយពេលវេលា​ច្រើននៅក្នុងរៀបចំវេចខ្ចប់ទុកដាក់វិញនៅពេលប្រើប្រាស់រួចម្តងៗផងដែរ។ ក្រៅពីនេះ ការផ្តល់​ឆ័ត្រយោងមួយៗ​ដល់មនុស្សរាប់រយ​អ្នកនៅលើយន្តហោះ បានបន្ថែមនូវការចំនាយ​ច្រើន ព្រមទាំង​ធ្វើអោយតម្លៃសំបុត្រ​មានតម្លៃកាន់តែ​ខ្ពស់ខ្លាំងថែមទៀតផង។

. អ្នកដំណើរមិនបានឆ្លងកាត់វគ្គបណ្តុះបណ្តាលមុនពេលធ្វើការប្រើប្រាស់៖

សូម្បីតែនៅលើដីធម្មតា ការប្រើឆ័ត្រយោងមានផលលំបាកនៅក្នុងការប្រើប្រាស់រួចទៅហើយ ចុះ​ទម្រាំ​តែនៅលើយន្តហោះដែលមានសភាពចង្អៀត​និងតឹងតែង តើការប្រឈម​នឹងគ្រោះថ្នាក់​មានដល់កម្រិតណា​ទៅ។ ជាក់ស្តែង ការប្រើប្រាស់ឆ័ត្រយោងមានលក្ខណះពិបាកខ្លាំង ដែលទាមទារ​អោយអ្នកដែលប្រើវា ត្រូវតែឆ្លងកាត់ការបណ្តុះបណ្តាលអោយបានច្បាស់លាស់ នឹងត្រឹមត្រូវតាមបច្ចេក​ទេស​​ជាមុនសិន ដើម្បីចៀសវាងនូវគ្រោះថ្នាក់កាន់តែធ្ងន់ធ្ងរ។

 . ការលោតចេញពីលើយន្តហោះដោយឆ័ត្រយោង មិនមែនជារឿងដែលធម្មតានោះទេ

មិនមែនប្រាកដ ការដែលលោតចេញពីយន្តហោះដោយប្រើឆ័ត្រយោង ហើយអាច​អោយអ្នក​រួចផុតពីគ្រោះថ្នាក់ដោយសុវត្ថិភាពនោះទេ។ ច្រកចេញរបស់ទ្វារយន្តហោះត្រូវមាន
ការរចនាឡើងដោយពិសេសដើម្បីត្រូវនឹងទំហំយន្តហោះពីព្រោះថាគ្រាន់តែពេល
បើកឆ័ត្រដើម្បីលោតចេញពីទ្វារយន្តហោះគឺធ្វើអោយប៉ះពាល់ដល់ស្លាបឬកន្ទុយយន្តហោះ ហើយបង្កគ្រោះថ្នាក់រួចទៅហើយ។

. មានស្ថានភាពតិចតួចបំផុត ដែលអ្នកដំណើរត្រួវបានសង្គ្រោះ ដោយការប្រើឆ័ត្រយោង៖

តាមពិតទៅ មានឲកាសតិចណាស់ដែលអាចសង្គ្រោះអ្នកដំណើរបាន បើទោះបីបានមានឆ័ត្រយោងក៏ដោយ។ យោងតាមការគេហទំព័រWIKIPEDIA មានតែករណីប្រវត្តិសាស្រ្តម្តងប៉ុណ្ណោះ ដែលឆ័ត្រយោងអាចជួយសង្គ្រោះជីវិតមនុស្សបាន​​ ហើយករណីនោះកើតមានចំពោះជើងយន្តហោះ ២៣២ របស់សហរដ្ឋអាមេរិក។ គួរបញ្ជាក់ថា ករណីនៃការប្រើឆ័ត្រយោងនៅពេលនោះ​  ក៏បានប្រឈមនឹងភាពប្រថុយប្រថាន និងគ្រោះថ្នាក់ច្រើនផងដែរ។

ប្រភពអត្ថបទ៖ QUORA 
អត្ថបទដោយ ៖ ព្រឿន​ បញ្ញារី

No comments